Ринок побутової техніки та електроніки в Україні: «біла смуга» триває

За результатами другого кварталу 2013 року ринок побутової техніки та електроніки України демонструє зростання майже в усіх секторах. Темпи росту дещо уповільнились відносно початку поточного року, проте загалом ринок виріс на 13% порівняно з показником другого кварталу 2012 року та дорівнює 9,8 млрд. грн.

Велика побутова техніка: двозначні показники зростання майже в усіх групах

У першому півріччі 2013 року ринок великої побутової техніки продемонстрував зростання не лише на фоні слабкого початку 2012 року (на 19%), а й у порівнянні з успішним стартом 2011 року. Обсяг ринку в грошовому вимірі за другий квартал 2013 року склав 2,4 млрд грн., тоді як за перше півріччя сягнув 4,6 млрд грн. Загалом, як у другому кварталі, так і за результатами півріччя зросли практично всі групи великої побутової техніки. Найвагоміший внесок у позитивну динаміку сектору в першому півріччі зробили групи, що забезпечують майже дві третини загального обсягу продажів – холодильники та пральні машини. Найшвидші темпи зростання продемонструвала група сушильних машин та група морозильних камер. Найповільніші темпи зростання традиційно показали варильні поверхні та мікрохвильові печі.

Телекомунікаційне обладнання: смартфони продовжують забезпечувати зростання сектору

За підсумками другого кварталу 2013 року обсяг ринку телекомунікаційного обладнання склав понад 2 млрд. грн., що на 16% більше, ніж в аналогічному періоді минулого року. Смартфони й надалі користуються значним попитом та демонструють зростання на рівні 56%. Обсяги продажів інших груп телекомунікаційного сектору, як і раніше, падають (мобільних телефонів – на 26%, факсів – на 17%, стаціонарних телефонів – на 1%).

Мала побутова техніка: прилади для приготування їжі показують «клас»

За результатами другого кварталу 2013 року сектор малої побутової техніки зріс на 15% порівняно з показником аналогічного періоду минулого року. Найшвидші темпи росту зафіксовано для груп техніки для приготування їжі, м’ясорубок та пароварок. Ключовий сегмент – пилососи – також показав у другому кварталі 2013 зростання.

Інформаційні технології: експансія планшетів

У другому кварталі 2013 року ринок ІТ збільшився на 14% порівняно з аналогічним періодом минулого року та склав 2,5 млрд. грн. Найбільш стрімко продовжують рости продажі медіа планшетів. Планшети частково замінюють електронні книжки та ноутбуки, що може бути однією із причин поступового падіння обсягу продажів цих груп товарів. Зростають групи мишок та клавіатур: збільшення продажів останніх пов’язано з попитом на док-станції з клавіатурою, які купують власники планшетів. Одночасно зростає ринок накопичувачів, а ринок моніторів, навпаки, скорочується.

Побутова електроніка: тривають тенденції попередніх періодів

За підсумками другого кварталу 2013 року ринок побутової електроніки зріс на 6% та склав 1,4 млрд. грн. Цей успіх головним чином зумовлений збільшенням продажів плоскопанельних телевізорів. Продажі телевізорів з LED-технологією компенсують спад продажів плазмових панелей та телевізорів без LED-технології. Також у другому кварталі показали позитивну динаміку картки пам’яті та USB-пам’ять. Найбільшого спаду в другому кварталі зазнали ігрові консолі та DVD-програвачі.

Фоторинок: дзеркальні камери дешевшають

Ринок цифрових фотоапаратів у другому кварталі цього року продемонстрував падіння на 8% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Продажі дзеркальних фотоапаратів продовжують збільшуватись, але середня ціна впала у порівнянні із другим кварталом 2012 року. Таким чином тренд на ринку не змінився: дзеркальні фотоапарати поступово заміщують компактні.

Офісна техніка: знову падіння

Обсяг ринку офісної техніки в другому кварталі 2013 року показав негативну динаміку: порівняно до показника другого кварталу 2012 року продажі зменшилися на 4%. Така тенденція зумовлена скороченням продажів принтерів . Обсяг продажів багатофункціональних пристроїв у другому кварталі 2013 року лишився стабільним, а ринок сканерів уперше за довгий час продемонстрував зростання.

Загальні висновки

Вже другий квартал поспіль покращуються показники у більшості секторів ринку побутової техніки та електроніки. Протягом півріччя не падає попит на велику та малу побутову техніку, де зростають майже всі групи. Також зберігаються позитивні тенденції цифрового ринку – покупців приваблюють різноманітні промоакції та нові, надсучасні моделі техніки. Після досить важкого минулого року ринок побутової техніки та електроніки в Україні наразі перевершує навіть гарні показники 2011 року.

Джерело: GfK Ukraine

Advertisements

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s

%d блогерам подобається це: