Україна має великий потенціал для подальшого росту сучасних форматів роздрібної торгівлі

Київ, 19 травня 2014 року – За результатами 2013 року сучасні формати роздрібної торгівлі (гіпермаркети, супермаркети, дискаунтери, Cash&Carry) відібрали ще 3% українського ринку та займають 22%. Проте порівняно з іншими країнами сучасні формати зберігають ще значний потенціал для подальшого зростання. В першому кварталі 2014 року тенденція зростання частки сучасних форматів також мала місце, основний внесок був зроблений гіпермаркетами та дискаунтерами. Про це свідчать дані регулярного дослідження «Монітор роздрібної торгівлі» на базі Споживчої панелі домогосподарств GfK Ukraine.

По результатам 2013 року частка сучасних форматів в вартісному вираженні складає 22% від загального обсягу ринку товарів повсякденного попиту. Одночасно традиційна торгівля (магазини біля
будинку та традиційні магазини) займає 27%, ринки та вулична торгівля – 39%.

Безымянный

Досвід інших країн показує, що чим більш розвинена країна, тим більшу частку займають сучасні формати роздрібної торгівлі. В Європі лідерами за цим показником є Австрія (81%) та Німеччина (77%). Щодо країн Центральної та Східної Європи, то в Словаччині частка сучасних форматів роздрібної торгівлі дорівнює 67%, в Угорщині – 61%, Польщі 56%, Румунії – 53%. В той же час в менш розвинених країнах, зокрема в Казахстані, частка сучасних форматів роздрібної торгівлі складає лише 14%.

Якщо частка супермаркетів в загальній торгівлі в Україні вже наближається до показників сусідніх країн, то частки гіпермаркетів та дискаунтерів на порядок нижчі. Для порівняння, в сусідній Польщі
покупці залишають в дискаунтерах 23% своїх грошей, в супермаркетах – 17%, гіпермаркетах – 15%. Одночасно в Україні першу сходинку з великим відривом посідають супермаркети – 13%, друге місце
займають дискаунтери – 6%, тоді як гіпермаркети мають лише 1%.

Довідкова інформація щодо дослідження

«Монітор роздрібної торгівлі» на базі Споживчої панелі домогосподарств виходить кожного кварталу та інформує щодо змін в форматах як сучасної, так й традиційної та нерегулярної торгівлі. В даному дослідженні можна прослідкувати як змінюються частка ринку торгових форматів та окремих мереж, кількість та лояльність покупців, частота покупки та багато іншого.
Споживча панель домогосподарств Consumer Panel Services GfK Ukraine функціонує з січня 1999 року. Дослідженням охоплюється 5000 домогосподарств (більш ніж 10 000 чоловік) по всій Україні, які щоденно звітують про свої покупки більше ніж по 60 групам товарів щоденного споживання.

Про GfK

GfK є надійним джерелом достовірної інформації про ринки та споживачів, що допомагає клієнтам приймати розумні рішення. Понад 13 тисяч експертів з маркетингових досліджень поєднують власну
пристрасть до роботи та 80-річний досвід GfK у сфері аналітики. Завдяки цьому GfK вдало поєднує розуміння глобальних ринків із знанням про локальні особливості понад 100 країн світу.
Використовуючи новітні технології та аналітичні методи, GfK перетворює великі масиви даних на розумні рішення та тим самим допомагає своїм клієнтам підвищувати конкурентоздатність та
покращувати досвід та вибір споживачів.

Джерело: Прес-реліз  GfK Ukraine 19 травня 2014 року 12:13

Опубліковано в Аналітика. Позначки: . Leave a Comment »

Напишіть відгук

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s

<span>%d</span> блогерам подобається це: